top of page

Veelgestelde Vragen (FAQ)

 

Wanneer ontvang ik mijn pre-order van het schoolfotoboek?

 

De verzenddatum van een pre-order wordt altijd weergegeven tijdens het bestellen en staat ook in de bestelbevestiging en factuur vermeld. Controleer deze gegevens om te weten wanneer je bestelling wordt verzonden. De opgegeven datum is vaak ruim genomen, dus de kans is groot dat je jouw bestelling iets eerder ontvangt.

 

Hoe zien de invulboeken er van binnen uit?

 

Bij elk product in de webshop vind je een uitgebreide beschrijving en foto’s van de complete binnenkant. Zo kun je precies zien hoe het eruitziet voordat je bestelt.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

 

Ja, retourneren is mogelijk. Alle informatie hierover vind je op de retourpagina.

 

Ik heb geen bevestiging ontvangen na mijn bestelling. Wat nu?

 

Controleer eerst of de bevestiging in je spamfolder terecht is gekomen. Als dat niet het geval is, kan het zijn dat er een typfout in je e-mailadres zit. Geen zorgen, je bestelling wordt gewoon verwerkt. Bij twijfel mag je altijd contact opnemen via e-mail.

 

Mijn Track & Trace zegt dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?

 

Het kan gebeuren dat een bestelling iets later wordt bezorgd. Controleer of het adres correct is. Als je na 7 werkdagen nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we een oplossing kunnen vinden.

 

Waarom krijg ik een factuur, terwijl ik al betaald heb?

 

Een factuur is een standaard onderdeel van een online bestelling, vergelijkbaar met een kassabon in een winkel. Hierop staat vermeld dat de betaling is voldaan. Je hoeft dus niets meer te doen.

 

 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

  • Bestellingen geplaatst vóór 11:30 uur op een werkdag en betaald via iDeal worden meestal dezelfde dag verzonden.

  • Bij betaling via overschrijving wordt je bestelling verzonden zodra de betaling binnen is.

  • Bestellingen worden altijd binnen 3 werkdagen verzonden, tenzij een andere levertijd wordt aangegeven bij het product.

Let op: Als je producten met verschillende levertijden bestelt, geldt de langste levertijd voor de hele bestelling.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

 

Nee, het is niet mogelijk om bestellingen af te halen.

 

Kan ik achteraf korting krijgen?

 

Kortingscodes zijn niet met terugwerkende kracht geldig.

 

Kan mijn bestelling later verzonden worden?

 

Dit is in principe niet mogelijk. Neem contact op als je hierover specifieke wensen hebt.

 

Wie maakt en drukt de producten?

 

Alle ontwerpen worden door mij gemaakt en gedrukt door een professionele drukker om de beste kwaliteit te garanderen.

 

Waar draait de webshop op?

 

De webshop maakt gebruik van ECommerce.

 

Hoe kan ik contact opnemen?

 

Je kunt het beste contact opnemen via e-mail: amberkuipers@gmail.com. Berichten via sociale media zoals Twitter, Facebook of Instagram kunnen over het hoofd worden gezien.

 

Kan ik informatie krijgen over leveranciers of drukkerijen?
Informatie over leveranciers deel ik niet. Met een zoekopdracht via Google kun je echter veel geschikte opties vinden.

 

Welke foto’s gebruik je voor invulboeken?

 

Ik gebruik foto’s van Hema, zoals de squares en mini squares.

 

Kun je producten sponsoren voor goodiebags?

 

Vanwege de vele verzoeken kan ik hier niet aan voldoen. Ik ondersteun verschillende goede doelen, maar dit gebeurt op eigen initiatief. Helaas worden dergelijke verzoeken daarom meestal niet beantwoord.

bottom of page